![]() |
||
Rok założenia 1991 | ||
Tu jesteś: |
Strona główna DMS-Komputery ![]() ![]() ![]() |
|
Cennik, informacje handloweW zależności od potrzeb licencjobiorcy, system ASYSTENT jest wyposażany w moduł komunikacji z bazą danych, w jednej z trzech technologii:
Oprogramowanie udostępnione licencjobiorcy, może zawierać każdy z modułów funkcjonalnych systemu ASYSTENT. Można rozszerzyć oprogramowanie o moduł, który jeszcze nie jest do niego dołączony, poprzez wykupienie licencji na ten moduł. System udostępniany jest w trzech wersjach: standardowej, rozszerzonej i pełnej (zobacz listę funkcjonalności systemu). W przypadku posiadania licencji na wersję standardową można ją uaktualnić (update) do wersji rozszerzonej lub pełnej. Licencję na wersję rozszerzoną można uaktualnić do wersji pełnej.
Niniejszy cennik nie stanowi oferty w rozumieniu polskiego prawa. W przypadku modułu PŁACE cena uzależniona jest od maksymalnej liczby poziomów struktury zaszeregowania (zob. wyjaśnienia zamieszczone na formularzu zapytania lub formularzu zamówienia) i maksymalnej pojemności kartoteki osobowej. Przykładowa cena dotyczy opcji umożliwiającej definiowanie dwupoziomowej struktury zaszeregowania i pojemności kartoteki osobowej ograniczonej do 100 pracowników. Minimalna cena dotyczy opcji umożliwiającej definiowanie jednopoziomowej struktury zaszeregowania i pojemności kartoteki osobowej ograniczonej do 10 pracowników. W trakcie eksploatacji oprogramowania, można rozszerzyć warunki licencji dotyczące parametrów modułu PŁACE. Dla modułu PRODUKCJA I USŁUGI podana została cena modułu, w opcji umożliwiającej definiowanie struktury wyrobów gotowych tylko przy pomocy materiałów. Gdy opisanie struktury wyrobów gotowych wymaga korzystania, nie tylko z materiałów ale i z półproduktów oraz detali, cena modułu uzależniona jest od skali złożoności najbardziej skomplikowanego wyrobu gotowego, jaki licencjobiorca zamierza definiować w systemie ASYSTENT. W trakcie eksploatacji oprogramowania, można rozszerzyć warunki licencji dotyczące parametrów modułu PRODUKCJA I USŁUGI, związanych z definiowaniem wyrobów gotowych. Jeśli na podstawie informacji przedstawionych na tej stronie, nie mogą Państwo określić wysokości opłaty licencyjnej, prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza zapytania ofertowego. Gwarancja i uaktualnienia. Oprogramowanie jest objęte 12 miesięczną gwarancją. Wdrożenie oprogramowania to działania, których celem jest doprowadzenie do optymalnego wykorzystania i sprawnej eksploatacji uruchamianego w firmie oprogramowania. Działania te obejmują: przygotowanie infrastruktury informatycznej (sprzęt IT, systemy operacyjne, systemy zarządzania bazą danych), instalację, konfigurację (dostosowanie) oprogramowania do wymagań firmy, wprowadzenie danych początkowych, naukę obsługi wdrażanego programu (szkolenia), nadzór nad początkową eksploatacją oraz weryfikację poprawności funkcjonowania wdrożonego oprogramowania. Od jakości przeprowadzenia wdrożenia zależy efektywność pracy uruchamianego oprogramowania. W celu zapewnienia skuteczności wdrożenia, powinno ono być przeprowadzone wg harmonogramu przygotowanego podczas analizy przedwdrożeniowej. W harmonogramie należy rozplanować działania związane z wdrożeniem oprogramowania. Istotnym czynnikiem decydującym o powodzeniu wdrożenia jest zaangażowanie pracowników i kadry zarządczej, w szczególności osoby bądź osób wyznaczonych do kierowania wdrożeniem (powinny one posiadać odpowiednią wiedzę merytoryczną w zakresie funkcjonowania firmy w obszarze, w którym zostanie wprowadzone oprogramowanie oraz elementarną wiedzę z zakresu informatyki). W trakcie analizy przedwdrożeniowej identyfikowane są działania związane z wdrożeniem oprogramowania oraz określana jest kolejność ich wykonania. Wynikiem analizy przedwdrożeniowej jest harmonogram wdrożenia. Na podstawie harmonogramu, można oszacować koszty wdrożenia. Analiza przedwdrożeniowa obejmuje zidentyfikowanie infrastruktury informatycznej oraz ustalenie sposobu funkcjonowania firmy (procesy decyzyjne, procedury, dokumenty oraz ich obieg, role poszczególnych osób w firmie), w kontekście zastosowania wdrażanego oprogramowania. Analiza przedwdrożeniowa powinna także obejmować założenia dotyczące konfiguracji wdrażanego oprogramowania. Może również wskazywać rozszerzenia oprogramowania, wymagane w celu dostosowania go do aktualnego sposobu funkcjonowania firmy. Czas wykonania analizy przedwdrożeniowej zależy od złożoności i wielkości firmy (przeciętny czas wykonania analizy przedwdrożeniowej to 1-2 dni). |
O firmie | Aktualności | Oferta | Pytania i odpowiedzi | Współpraca |
||
Copyright © 2005.. DMS-Komputery: Elektronika i Informatyka. Wszelkie prawa zastrzeżone. |