![]() |
||
Rok założenia 1991 | ||
Tu jesteś: |
Strona główna DMS-Komputery ![]() |
|
Misja firmyFirma DMS-Komputery jest producentem oprogramowania specjalizującym się w opracowywaniu rozwiązań informatycznych, adresowanych do różnego typu firm produkcyjnych oraz usługowych, posiadających wdrożony lub zamierzających wdrożyć system zarządzania jakością (QMS), co obliguje do przestrzegania pewnych reguł (normy ISO) prowadzenia dokumentacji (zapisów) związanych z działalnością takiej firmy. Oferowane oprogramowanie może być również bardzo użyteczne dla firm produkcyjnych i usługowych, które aktualnie nie posiadają systemu zarządzania jakością i nie są zainteresowane jego wdrożeniem, ale poszukują narzędzi wspomagających zarządzanie firmą (MRP, ERP, CRM) oraz zainteresowane są budową pozytywnych relacji z klientami. Zamierzeniem firmy DMS-Komputery jest dostarczanie rozwiązań informatycznych, dostosowanych do specyfiki funkcjonowania danej firmy produkcyjnej bądź usługowej, za niewygórowaną cenę. TechnologiaOprogramowanie wytwarzane przez firmę DMS-Komputery jest rozwijane na platformie technologicznej Delphi (Object Pascal) firmy Borland. Wytwarzane oprogramowanie może komunikować się z bazą danych opartą na motorze Borland Database Engine (BDE) lub bazą danych wykorzystującą technologię ActiveX Data Objects (OLE DB) Microsoft Data Access Components lub też, co jest obecnie najbardziej popularnym sposobem dostępu do baz danych, bazą danych wykorzystującą serwer SQL. Wcześniejsze oprogramowanie, przeznaczone do pracy w środowisku MS-DOS, tworzone było w oparciu o język Pascal oraz częściowo w asemblerze i wykorzystuje motor bazy danych opracowany przez firmę DMS-Komputery. ProjektyAktualnie wiodącym projektem firmy DMS-Komputery jest projekt dotyczący opracowania oprogramowania przeznaczonego do wspomagania zarządzania procesami związanymi z realizacją produkcji i świadczeniem usług (planowaniem zasobów produkcyjnych - MRP II), zarządzania kontaktami z klientami (CRM) oraz wspomagania funkcjonowania systemu zarządzania jakością (QMS) zgodnie z normą ISO 9001. Na podstawie projektu realizowane jest oprogramowanie o nazwach: „ASYSTENT - Zintegrowany System Wspomagający Zarządzanie Firmą” oraz „NNR-Pro Nadzorowanie niezgodności/reklamacji”. HistoriaFirma DMS-Komputery powstała w czerwcu 1991 roku. Na początku lat dziewięćdziesiątych firma DMS-Komputery zajmowała się głównie serwisowaniem sprzętu komputerowego oraz instalacją sieci komputerowych. Równocześnie prowadzone były prace związane z wytworzeniem oprogramowania. W 1993 roku firma DMS-Komputery rozpoczęła dystrybucję pierwszego programu (SOT). Był to program wspomagający pracę działów: magazynowego, sprzedaży oraz zaopatrzenia. W kolejnych latach oferta oprogramowania była wzbogacana o następne programy. W 1995 roku do oferty dołączony został program (SKP) wspomagający pracę działów: kadrowego i płacowego, a 1996 roku programy wspomagające pracę działu produkcji (SPH) i działu finansowo - księgowego (SFK). W tym samym czasie powstał też program (KPR) ułatwiający prowadzenie dokumentacji podatkowej w małej firmie, rozliczającej się w oparciu o księgę przychodów i rozchodów. W 2002 roku zmieniona została strategia firmy. Od tego czasu rozpoczęte zostały prace związane z przygotowaniem oprogramowania pracującego w środowisku MS Windows (opcjonalnie Linux), ukierunkowanego na dwa podstawowe zadania: wspomaganie zarządzania firmą oraz wspomaganie zarządzania jakością. Dodatkowym założeniem w projekcie było wyposażenie tworzonego oprogramowania w mechanizmy, zapewniające wysoki poziom kontroli nad danymi, jakie będzie można gromadzić, przetwarzać i udostępniać przy pomocy tego programu. Oprogramowanie otrzymało nazwę „ASYSTENT - Zintegrowany System Wspomagający Zarządzanie Firmą” - w skrócie „system ASYSTENT”. W 2004 roku udostępnione zostały dwa moduły systemu: „ZAOPATRZENIE I DYSTRYBUCJA” oraz „PRODUKCJA I USŁUGI”. W 2005 roku opracowany został program „NNR-Pro Nadzorowanie niezgodności/reklamacji”, który umożliwia rejestrację i analizę niezgodności wykrytych podczas auditu lub reklamacji zgłaszanych przez klientów. Program uzupełnia funkcjonalności systemu ASYSTENT, w zakresie wspomagania zarządzania jakością. Z dalszą historią działalności firmy DMS-Komputery tzn. po 2009r., można zapoznać się na stronie zatytułowanej „Aktualności”. |
Warto przeczytać:
Polecamy:
|
O firmie | Aktualności | Oferta | Pytania i odpowiedzi | Współpraca |
||
Copyright © 2005.. DMS-Komputery: Elektronika i Informatyka. Wszelkie prawa zastrzeżone. |